Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)

V minulých dílech jsme hovořili o důvěře, jejích ekonomických dopadech, které si ne vždy manažeři uvědomují, o kořenech důvěryhodnosti. Stručně shrnuto vysoká míra důvěry urychluje v organizace procesy, např. rozhodování, schopnost inovace a reakce na nutnost změny, snižuje náklady na tyto procesy a přispívá k lepším ekonomickým výsledkům. Naopak nízká míra důvěry zatěžuje organizace náklady, které se mohou projevit byrokratickými, nepružnými procesy, neochotou lidí vzít na sebe zodpovědnost, nesdílením informací apod.

Tomáš Kopecký, ředitel FC Czech s.r.o

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.

Články v sérii

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (1/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (2/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)