Umění vést druhé není otázkou vysoké pracovní funkce, odvíjí se od kvality vztahů s lidmi. Jednoduše řečeno je leadership schopnost ovlivňovat druhé prostřednictvím komunikace, která dokáže přinést pozitivní výsledky.
Klíčovou roli v rozvoji leadershipu hrají manažeři vzdělávání. Na nich je, aby pochopili, že leadership je proces ovlivňování a že lídrem může být každý. Pak mohou vytvářet programy rozvoje vůdcovství, které se v praxi neminou účinkem. Jak začít shrnul server Chief Learning Officer.
-
Zapojte výkonné ředitele jako modely rozvoje leadershipu.
-
Zapojte zástupce všech generací, aby se mohli učit od sebe navzájem.
-
Rozvíjejte lidi v rámci jejich týmů, nikoli odděleně.
-
Vycházejte z organizačního kontextu rozvíjených lidí.
-
Využívejte moderní technologie k výuce teorie. Zůstane vám pak více prostoru k osobním setkáním pro aplikaci teorie v praxi.
- Soustřeďte se na změnu chování v rámci jednoho konceptu, který jste si definovali.
-kk-