Lidské zdroje - zprávy z HR

Online pohovor: Co dodržet, aby byl skoro jako živý

Žijeme v době, která nám nabízí skvělou možnost dělat pohovory s kandidáty online. I když není nad osobní kontakt, může to být v některých fázích…

LETUŠKA.CZ Golf Cup 2024

LETUŠKA.CZ Golf Cup 2024 - skvělý zážitek v dobré společnosti

Společnost ASIANA, provozovatel populárního portálu pro nákup letenek…

AI asistent, který inspiruje: Nová éra přípravy na rozvojové rozhovory

AI asistent, který inspiruje: Nová éra přípravy na rozvojové rozhovory

Umělá inteligence (AI) je termín, který v posledních letech rezonuje napříč…

Petra Veselá a Roman Kovařík – obchodní specialisté Computer Help

Jak budovat vztahy a důvěru se zákazníky v dynamickém IT světě

Petra Veselá a Roman Kovařík, zkušení obchodní specialisté společnosti…

Jaroslava Rezlerová, generální ředitelka ManpowerGroup

Český trh práce bude ke konci letošního roku mírně růst

České organizace očekávají v nadcházejícím čtvrtletí skromné, ale pozitivní…

ANAG, spol. s r. o.

Dohodáři, brigádníci – stanou se po 1. lednu 2025 kriticky ohroženým, či dokonce „vymřelým“ druhem?

„Dohodáři“ nebo též „brigádníci“. Takto bývají v praxi často označováni…

Lubomír Černý ICT Pro

Lubomír Černý, ICT Pro: Jak využít moderní nástroje AI pro maximální efektivitu

Umělá inteligence se stává nedílnou součástí našeho profesního i osobního…

FT-Valxon-Cover článku

Proč jsou onboardingové balíčky dobrý nápad?

Ve spolupráci s kreativní reklamní agenturou Valxon jsme vám v minulém…

Pavla Pavlíková, PCC

Konflikt – koření života

Tato kniha se mi dostala do ruky před mnoha lety. Překvapilo mě tvrzení, že…

Jak vzniká produktový obal, díky kterému v obchodě vyniknete

Jak vzniká produktový obal, díky kterému v obchodě vyniknete

Ať už se nám to líbí, nebo ne, lidé soudí podle obalu. A nejen knihy. V…

Matěj Břeský, zakladatel Nadačního fondu TEMBO

Firmy by měly volit pro své charitativní aktivity transparentní projekty, které mají dlouhodobý přínos

CSR aktivity jsou dnes nedílnou součástí firemní strategie, která propojuje…

8. ročník konference Zákazník 2030

8. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…

Výpis 113 z celkem 2663