8. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v dnešním světě. Ten se mění raketovou rychlostí a být konkurenceschopný proto neznamená již držet krok se svými zákazníky, ale být o krok napřed a své zákazníky inspirovat.

8. ročník konference Zákazník 2030

Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!

Již poosmé otevřeme dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.

Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 24. října 2024 od 9:00 do 17:00 hodin v Praze. Pořádá ji poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE.

Jak se mění nákupní chování zákazníků?  Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné?  Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky?  Jak si je udržet a získávat nové? Jak zvýšit efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat?  Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?

10 řečníků a řečnic z oblasti bankovnictví, výzkumných a marketingových agentur, energetiky, e-commerce, logistiky, inovativních start-upů, umělé inteligence, biopotravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na zákaznickou budoucnost.

Potvrzení řečníci

  • Petra Průšová, Kantar - Jací jsou Češi: Klíčové trendy a poznatky ze studie Lifestyle 2024

  • Jonáš Čumrik, Notino - Zákazníci budoucnosti z generace Z a Alfa

  • Karel Horák, Air Bank - CAir - nová dimenze obsluhy zákazníků

  • Karel Kincl, innogy - Lidé vs stroje anebo raději Lidé a stroje?

  • Vojtěch Dlouhý, Feedyou - AI-powered customer experience & acquisition

  • Martin Marek, DODO - Moderní logistika zaměřená na spotřebitele jakožto hnací motor pro váš e-shop?

  • Anna Bohoněk - Největším problémem generativní AI jsme my

  • Jiří Vávra, CoMojo - Jak i přes skvělé inovace přijít o zákazníky

  • Martin Kudera, Živina - Foodie nebo nový standard zákazníka?

  • Kateřina Hellebrandová, Ministr zdraví - Zdraví jako kapitál

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními - pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

Termín konání

24. 10. 2024 od 9:00 do 17:00 hodin v Národní technické knihovně, Praha.

Cena

Původní cena je 6 900 Kč bez DPH, v rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení "hrnews" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 5 900 Kč bez DPH / účastník.

 

Registrace a další informace