Letošní novinkou je podle iniciátorky Czech Industry Challenge (CICH), Kateřiny Škopkové, možnost zapojení startupů vlastněných osobami samostatně výdělečně činnými i změna formátu putovní osvětové foto výstavy. Kreativita v průmyslu vzbuzuje u veřejnosti pozornost a zájem, proto se od letošního roku bude CICH také zaměřovat na maximální spolupráci s umělci i studenty, převážně bude-li existovat společný průnik aktivit anebo digitální přesah.
„Postupná integrace umění do českého průmyslu mu v globálním srovnání přináší přidanou hodnotu, větší prostor pro inovace, stejně tak vyšší zájem o práci v něm a tedy i vyšší zaměstnanost. Proaktivní firmy v této oblasti se díky své kreativitě i netradičnímu přístupu stanou v očích veřejnosti i klientů originálnější a tedy atraktivnější. Tento strategický krok vnímáme nejen jako další rozvoj CICHu, ale především jako naši občanskou povinnost v oblasti společenské odpovědnosti,“ doplňuje Škopková.