Britská banka First Direct, která je specifická tím, že obsluhuje své klienty „na dálku“ – tedy pouze prostřednictvím telefonu a internetu, spustila nový systém, jehož pomocí mohou její zaměstnanci sledovat a řídit hladinu svého stresu. Program pro řízení stresu a školení pro práci se stresem mají k dispozici na firemním intranetu a na CD.
Stres jako příčina absencí zaměstnanců
Když banka hledala nejčastější důvody absencí zaměstnanců, ukázalo se, že jedním z největších problémů je právě stres. Zaměstnancům v té době sice poskytovala zdarma konzultace, chyběl jí však nástroj, který by zaměstnance přímo učil, jak řídit stres a fungoval jako prevence.
Systém pro řízení stresu lze využít kdykoli
V řešení s podobě online systému vidí banka velmi osobní a soukromý způsob, jak sledovat a řídit vlastní duševní vypětí. Systém je přístupný všem zaměstnancům nepřetržitě.
-kk-