Výrazné změny naleznete také v porotě soutěže, která již nečítá pouze Akademickou radu RA, ale také odborníky z oboru HR a marketingu (jedná se například o Jindřicha Fáborského, pořadatele Marketing festivalu nebo Jana Klusoně, šéfa kariérního showroomu Proudly). Při volbě vítězů mají tradičně hlas také držitelé zlaté medaile z předešlého ročníku soutěže – letos se jedná o ČEZ, Symbio, Zelenka Translations a iRecruit.
Boj o kandidáty vrcholí
Uchazeče o zaměstnání v roce 2018 zajímá nejen to, jaký plat a benefity ve vaší společnosti získají, ale také stabilita společnosti, její pověst coby zaměstnavatele, společenská zodpovědnost firmy, přístup k vzdělávání a rozvoji zaměstnanců, nálada v týmu a další aspekty pracovního života, které se ještě před pár lety mohly zdát pouze vedlejším rozhodovacím prvkem při výběru práce.
Prezentovat veškerá pozitiva vaší společnosti tak, aby se jednalo o vkusný a lákavý formát, aniž byste kandidáta znudili, není snadné. Může se jednat o poutavě psané pracovní inzeráty, kreativně pojatá náborová videa, propracovaný web společnosti nebo konkrétní osobnost, která během několika minut telefonického rozhovoru dokáže i nejnáročnější kandidáty přesvědčit, že chtějí změnit práci.
Stejně rychle, jak kandidáta můžete zaujmout, jej ale můžete i ztratit. To platí pro všechny formáty náborových aktivit – nejkritičtější je však tzv. pravidlo 10 vteřin (tedy doby, za kterou kandidáta buď zaujmete nebo bez zájmu odejde) na webových stránkách společnosti a u psaných pracovních inzerátů.
Může se i vaše firma pochlubit originální náborovou strategií nebo recruitery, kteří pro vás vybudovali pevnou základnu zaměstnanců? Do soutěže je možné se zaregistrovat do 22. října 2018 včetně.
Stejně jako v předešlých ročnících se i letos soutěží o hodnotné ceny, např. vytvoření video inzerátu, workshop Detox inzerce, tvorba recruitment kampaně nebo 4denní certifikační kurz Recruitment Academy Certified Recruiter.