Coca-Cola HBC Management Challenge propojuje svět akademické sféry a úspěšného mezinárodního byznysu. Kvůli neustále se měnící situaci letos soutěž proběhla online i offline. Na devatenáct webinářů, organizovaných ve spolupráci s partnerskými školami v Česku a na Slovensku, se připojilo či navštívilo 1 100 studentů. Měli tak možnost nahlédnou pod pokličku podnikání a seznámit se s předními manažery firmy.
„V rámci soutěže mají studentské týmy za úkol vypracovat praktickou případovou studii a pokud uspějí, mohou vyhrát mnoho zajímavých cen. Osobně si ale myslím, že celá soutěž není pouze o cenách. Během řešení případových studií se na nás studenti mohou kdykoliv obrátit. Mají tak jedinečnou možnost dostat se k naší firmě blíž a poznat lidi, kteří ji tvoří,“ uvedla Anna Wojtková, organizátorka soutěže, která zastává pozici Employer Brand & Culture Programs Manager.
Firma Coca-Cola HBC v rámci soutěže spolupracuje s neziskovou organizací JA Alumni„Velice nás těší, že můžeme již čtvrtým rokem spolupracovat s Coca-Colou HBC na Management Challenge. Ze studentské perspektivy vnímáme tento projekt jako pomocnou ruku k nastartování kariéry, ale také jako prostředek ke zlepšení manažerských schopností a dovedností. Díky projektu máme možnost se v naší síti učit každým rokem novým věcem a posouvat projekt zase o kousek dál. Věříme, že se nám tento ročník opravdu vydařil,“ doplnily Eliška Straková, národní koordinátor a Tereza Hyšková, správce sociálních sítí z organizace JA Alumni, jež sdružuje mladé a talentované lidi.
Studenti měli od začátku října do konce ledna možnost sestavit tým, vybrat si jednu případovou studii a přijít s řešením. Díky webinářům, jejichž témata byla vždy vybírána tak, aby co nejvíce vyhovovala partnerským vysokým školám a jejich studijnímu plánům, měli možnost poznat nejen podnikání, ale taképřední manažery firmy.
Marketingová témata zajímala studenty nejvíce. Manažeři Jiří Beran a Pavel Beroušek studentům během svých webinářů představili, jak správně naplánovat marketingovou kampaň nebo jak firma uvádí na trh nové produkty. Petra Lara, finanční manažerka komerčních služeb, studenty seznámila s korporátními čísly. Nechyběly ale ani přednášky zaměřené na HR, udržitelnost či logistiku.
Tým, který obsadil třetí místo, získal nápoje na studentskou akci, druhý tým vybere WOW zážitek dle svého výběru a vítěz letošního ročníku si rozdělí finanční odměnu 25 000 Kč/1 000 EUR a zároveň se může těšit na den s TOP manažerem společnosti.
Letos se sešlo mnoho kvalitních projektů, zpracování bylo na velmi vysoké úrovni. První tři místa vyhráli:
- Sasalele (Roman Líška, Imrich Kaplan, Daniel Pastrňák, Kristián Tomčo) Vysoká škola ekonomická v Praze
- Baťovci (Zuzana Ševčíková, Renata Czyžová, Marek Petruška) - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
- Markeťáci EKF (Natálie Cváčková, Nikol Bukovská, Tereza Karhanová, Radovan Heczko) Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Vítězný tým Sasalele připravil skvěle zpracovanou selling story vodky Nemirrof, Baťovci se pustil do zadání CSR a vytvořil zajímavé návrhy ohledně firemního dobrovolnictví a tým Markeťáci EKF připravili podrobnou a důmyslnou marketingovou kampaň pro značku Powerade.