20. 1. 2012, Nový Jičín – Pracovní portál Práce na dálku spouští od 26. ledna bezplatné webináře pro zaměstnavatele, majitele a management firem s tématy Jak pracovat na dálku a Podpora slaďování osobního a pracovního života. Cílem webinářů je pomoci zaměstnavatelům s rozjezdem práce na dálku, zvýšit tím konkurenceschopnost podniků a ušetřit firmám náklady a čas. V nabídce je celkem 12 praktických webinářů, mimo jiné tyto:
- Manažerské dovednosti při práci na dálku
- Rychlokurz počítačových dovedností
- Pracovní pohovory a zaměstnávání na dálku
- Efektivní vzdělávání na dálku
- Právní aspekty flexibilních forem práce
Úplnou nabídku webinářů lze nalézt na portále www.pracenadalku.cz
Co je práce na dálku?
Práce na dálku je práce mimo pracoviště zaměstnavatele, například u zákazníka, na služební cestě nebo z domova. Pro efektivní práci na dálku je nezbytné kvalitní počítačové vybavení s možností pořádání videokonference, mobilní internetové připojení, přístup k firemním datům a vnitrofiremní chat nebo sociální síť.
Cílem portálu Práce na dálku je aktivně podporovat tvorbu pracovních příležitostí mimo pracoviště zaměstnavatele a přispět tím k harmonizaci profesního a rodinného života. Projekt je spolufinancován z EU a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Co je webinář?
Webinář je online forma vzdělávání přes internet založená na videokonferenci. Lektor sdílí s účastníky vzdělávací materiály a díky obrazovce, webové kameře a chatu mohou všichni ve skupině navzájem komunikovat. Délka webinářů ani počet účastníků zpravidla není omezen. Hlavní výhodou webinářů je úspora času a nákladů za cestování a možnost vyškolit více účastníků, než je běžné u fyzických školení.
Přihlašování na webináře je možné online na adrese:
www.pracenadalku.cz/vzdelavani/webinare
Videozáznamy webinářů budou k dispozici zdarma na adrese:
www.pracenadalku.cz/vzdelavani/videozaznamy
Kontakt: