Zúčastněte se webináře CX Therapy a pronikněte do tajemství zákaznické zkušenosti, jak ji vybudovat a na co si dát pozor. O úspěchu vaší firmy u vašich zákazníků rozhodují vaši lidé. Právě zaměstnanci musí být těmi prvními, kteří cítí, že to, co dělají, má smysl.
Image Lab se s vámi podělí o zkušenosti z rozvoje v různých typech businessu. A jaká témata workshop nabízí?
- Jak efektivně ovlivnit kvalitu CX a dosahovat skvělých výsledků,
- Neuropsychologie v CX praxi – jak motivovat klienta v kontaktu k vytvoření vztahu,
- Investice s návratností ve vteřinách.
Termín konání
pátek 30. dubna 10:00-11:30
Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.
Webinář je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.
Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.
Tématem vás provede: MUDr. Martin Kalenda, MBA – původní profesí lékař a také zakladatel, jednatel a strategický konzultant společnosti Image Lab. Společnosti, která se tématu Customer Experince věnuje v řadě projektů více, než 20 let. Mezi její klienty patří např. ČEZ, Porsche ČR, ŠKODA Auto, ČSOB, STOCK, ESET, Ensana hotels a celá řada dalších společností.