Seznamte se s generací Z, která vyrostla do éry neomezeného internetového připojení a okamžitého sdílení myšlenek. Zajímá vás, jací mladí lidé jsou? Jaká mají očekávání od zaměstnavatele a co je motivuje? Jak a proč mění práci? Nejen na tyto otázky odpoví pět hostů na semináři PR Klubu 9. dubna v Praze.
„Téma semináře jsme připravili s ohledem na měnící se prostředí trhu práce a obecně společnosti. Mladí lidé už začali přebírat svět do svých rukou. Pozvali jsme proto experty z oblasti HR, sociálních i tradičních médií, aby nás provedli světem zetek a podělili se s námi o své know-how, jak efektivně komunikovat s internetovou generací,“ prozradila Lucie Mairychová, výkonná ředitelka PR Klubu.
Jaká je generace Z?
Tomáš Macků spolu s Lenkou Šilerovou z Ipsosu se s vámi podělí o výsledky rozsáhlého průzkumu, který se mimo jiné zaměřil na zaměstnávání mladých lidí. Předají vám své tipy, jak je motivovat, chválit nebo jaký smysl pro ně mají CSR aktivity. Na téma plynule naváže Tomáš Ervín Dombrovský z LMC s interpretací dat, která se týkají důvodů, proč mladí lidé mění práci.
V dalším bloku semináře se Diana Zadáková z agentury eVisions Advertising zaměří na sociální sítě. Zodpoví vám otázky ohledně toho, jak se generace Z v online světě chová a čím ji dokážete zaujmout. Filip Vích vám prozradí, jak s mladými lidmi komunikuje Seznam.cz prostřednictvím pořadů na internetu a dalších online projektů. Poslední příspěvek Vladana Vaňka bude věnován novému tištěnému magazínu Hipster a dalším komunikačním kanálům, prostřednictvím kterých lze efektivně oslovit mladou generaci.
Nenechte si ujít seminář na téma Jak oslovit a získat generaci Z, který se uskuteční v úterý 9. dubna od 13 hodin v centru Prahy. Registrujte se zde.
Budoucnost je tady: Jak oslovit a získat generaci Z
Kdy: úterý 9. dubna 2019 od 13 do 17:30 hod.
Kde: IPSOS, Slovanský dům, vchod E, ul. Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1
Více informací na https://www.prklub.cz/nase-akce/generacez
O PR Klubu:
Oborová organizace PR Klub sdružuje stovky profesionálů v oblasti PR. Jejím cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor PR. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací v České republice, na trhu je již dvacet jedna let.