Recruitment Academy uspořádala již čtvrtý ročník Recruitment Academy Awards. Galavečer se konal ve čtvrtek 22. listopadu v prostoru pražské La Fabriky. Na slavnostním vyhlášení se sešlo na 200 hostů.
„Od minulého roku jsme zdvojnásobili počet přihlášených. I proto velké díky náleží porotě, která neměla lehký úkol. Byla složena z 15 členů z oblasti HR marketingu, z členů boardu Recruitment Academy i ze zástupců loňských vítězů,” uvedl ředitel Recruitment Academy, Josef Kadlec.
V kategorii Inzerát roku zvítězila společnost AirBank, která zabodovala zejména lehkým vtipem i originálním nápadem. Na druhém místě se umístila společnost Anitra, na třetím Atlas Copco. Nejlepší náborovou kampaň měla pak dle odborné poroty ŠKODA Auto. Vítězství ji přineslo zejména propojení více komunikačních kanálů a interaktivita. Na stupních vítězů se umístila také společnost Innogy Česká republika (2. místo) a Faurecia (3. místo).
Přihlášení v kategorii Kariérní stránka roku byly rozděleni na menší a velké firmy. Mezi menšími firmami si první místo odnesl výrobce klimatizačních zařízení Daikin, který si vhodnost zájemců o práci testuje přímo na svém webu pomocí jednoduchých her. Následovaly společnosti Wandera a AdVisio marketing. Výhercem z řad velkých firem se staly kariérní stránky Městské policie Brno.
„Vytvořit stránky ve stylu arkádových her z 80. let byl skvělý tah. Městská policie tak efektivně oslovila a nadchla dvě cílové skupiny najednou. Ty, kdo na hrách vyrůstali i ty, kdo jim propadli ve vlně retra,” vysvětlil úspěch Blake Wittman, CEO společnosti GoodCall, který během slavnostního vyhlašování nabídl hostům odborný komentář ke všem finalistům. V závěsu za Městskou policií Brno se umístila ŠKODA Auto a KPMG Česká republika.
Největší úspěch mezi diváky sklidila kategorie Kariérní video roku. Nejlepší video z menších firem natočila společnost Aspera, která v pouhých 20 vteřinách dokázala předat nejzásadnější informace. Za ní se umístil Starbucks a Průša Research. Sdružení dopravních podniků České republiky získalo nejvyšší ocenění za svůj filmový trailer o životě řidiče autobusu v kategorii velkých firem. Druhé místo si odnesl Brnocop Městské policie Brno a třetí 360° video od Tipsportu.
Závěr večera patřil vyhlášení nejlepšího Recruitera roku. Absolutním vítězem se stala Zdeňka Krejčíková ze společnosti CN Group, která se tak může těšit na letenku se vstupenkou na HR konferenci HireConf, která se koná v New Yorku. Jak uvedl Milan Novák, garant celé kategorie: „Je těžké vybrat jen jednoho člověka. Vítězové jsou v tomto případě všichni.”
Recruitment Academy Awards pořádá společnost Recruitment Academy, která se zabývá vzděláváním profesionálů v oblasti recruitmentu, HR a employer brandingu. Cílem udělování cen je vyzdvihnout nejlepší a nejúspěšnější společnosti, které svým přístupem mění český HR marketing a mohou inspirovat ostatní. Generálním partnerem je společnost lmc. Ceny pro vítěze do soutěže darovaly společnosti Recruitment Academy, Develor, Proudly a VímVíc.