„Tento hattrick je pro každého v DHL Express obrovským zdrojem hrdosti“, říká John Pearson, generální ředitel DHL Express. „Je také důkazem, že naše kultura uznávání zaměstnanců je hlavním hnacím motorem spokojenosti našich zaměstnanců. Všech našich 100 000 zaměstnanců je středem našeho podnikání a klíčovým prvkem našeho globálního úspěchu. Jsou to právě oni, kdo s nadšením poskytuje našim zákazníkům služby nejvyšší možné kvality – každý den a všude.“
„Naším cílem vždy bylo stát se první volbou pro zaměstnance“, říká Regine Buettner, výkonná viceprezidentka oddělení lidských zdrojů Global DHL Express. „Chceme, aby DHL Express byla místem, kde lidé touží pracovat a kam rádi každý den chodí. Toho jsme dosáhli pomocí naší dlouhodobé a velmi jednoduché strategie, která začíná s „motivovanými lidmi“ a která nám umožnila vytvořit v rámci naší společnosti jedinečnou kulturu. Naše vysoce výkonná mentalita se odráží po celém světě a naši lidé disponují obrovským nadšením a pocitem naplnění – jsem opravdu pyšná, že to Great Place to Work nepřestávají oceňovat.
„Když pomyslíte na to, že přes 100 000 lidí pracuje každý den v DHL ve více než 220 zemích na tom, aby mohli doručovat zásilky a poskytovat své služby v nejlidnatějších i v nejodlehlejších místech na světě, je to pravděpodobně nejglobálnější společnost na světě. Když přemýšlíte o všech jazykových, kulturních a povětrnostních výzvách a různých regulacích, kterým čelí každý den a stejně jsou stále schopni spojovat lidi a zlepšovat jejich životy (zaměstnanců především), je to jedna z nejúžasnějších společností na světě. 92 % všech zaměstnanců od manažerů po kurýry tvrdí, že je skvělým místem pro práci pro všechny. Jejich tajemství? Jsou zaměřeni na smysluplnost a mají nejinovativnější a nejkomplexnější vzdělávací program „Mezinárodní certifikovaný specialista“, říká Michael Blush, generální ředitel Great Place to Work.
Žebříček 25 nejlepších pracovišť od The Great Place to Work® najdete zde.