Firma s osmnáctiletou tradicí na českém trhu vzdělávání, rozvoje a motivace pracovníků soukromých firem, státních a neziskových organizací zcela změnila celkový styl své firemní identity.
Již téměř měsíc se můžete lépe orientovat v nabídce společnosti Česká cesta, která výrazným způsobem mění nejen svou tvář, ale i prezentaci a rozsah svých služeb. Součástí a cílem této změny bylo výraznější zviditelnění skutečně všech služeb, které Česká cesta v řadě případů již dlouho dodává svým klientům, a zároveň rozšíření o některé služby, které jsou trendem poslední doby. Lze jmenovat koučování, leadershipové programy, projekty firemní filantropie, ale třeba i měření efektivity vzdělávání.
Posoudit míru úspěšnosti jejich snažení můžete na www.ceskacesta.cz , případně si napište o jejich katalog služeb na míru a otevřených kurzů.
Pokud se chcete pobavit, podívejte se na sebereflexi ředitele společnosti před kolegy za zpoždění v dotažení projektu transformace firemní identity.