„Zdraví a bezpečí zaměstnanců je pro nás prioritou, proto jsme našim lidem v pražské kanceláři plně umožnili pracovat z domu. Všichni jsou informováni o bezpečnostních pravidlech práce a připojování z domova a řídí se pravidly pro nakládání s interními informacemi. Vzhledem k tomu, že víme, že základem úspěchu každé firmy je komunikace v týmech i napříč odděleními, které navíc v některých případech fungují i v běžném provozu mezinárodně, není pro nás žádnou novinkou využívat nejrůznější IT komunikační nástroje (např. Webex nebo Teams). Zároveň se naše lidi snažíme podporovat nejrůznějšími tipy, jak efektivně a zdravě z domu pracovat,“ vysvětluje country manager P&G pro Českou republiku Zdeněk Řiháček.
Barbora Kratochvílová, manažerka marketingu, k tomu dodává svoje postřehy: „Poměrně často pracujeme s manželem z domova, takže jsme na určitý systém zvyklí. Nyní nám jen chvilku trvalo vyřešit rozdělení péče o naše 3 děti, které v těchto dnech nemůžou do školky. Pomohlo nám vytvořit si doma pravidelný každodenní režim. Oceňuji, že je moje práce nastavená tak, že můžu bez problémů pracovat na dálku, a to i delší dobu.“
Společnost P&G poskytuje svým zaměstnancům celou řadu benefitů, jedním z nich je „Zaměstnanecký asistenční program“. Jedná se o bezplatnou telefonní linku, na kterou se může zaměstnanec, případně i jeho rodinný příslušník, obrátit v případě, že potřebuje pomoc s řešením osobních problémů – ať už jsou to problémy rodinné, jako onemocnění člena domácnosti, rozvod nebo například osobní problémy s financemi apod. Tato linka funguje 24/7 a poskytuje našim lidem rady v oblasti psychologie, financí či práva.
P&G zároveň svým zaměstnancům pravidelně poskytuje podporu a inspiraci pro efektivní a zdravou práci z domu. Není žádným tajemstvím, že i v takových situacích je potřebné udržovat dostatečný sociální kontakt (alespoň skrze virtuální nástroje), nezapomínat na pravidelný pohyb a relaxaci a v neposlední řadě i omezit sledování médií, aby nekonečný příval negativních informací neovlivňoval psychické zdraví lidí. I proto pražské P&G pravidelně informuje o relevantních zprávách z ověřených zdrojů, aby svým lidem umožnil soutředit se na jejich práci a samozřejmě i na jejich soukromé aktivity.
O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.