Je nutné řešit Employer Branding jenom kvůli zaměstnancům, fluktuaci a potřebě získat zájem dalších uchazečů?
Současná situace na trhu práce přiměla zaměstnavatele soustředit své síly na budování značky zaměstnavatele, a tak se…
Současná situace na trhu práce přiměla zaměstnavatele soustředit své síly na budování značky zaměstnavatele, a tak se…
Výzkum britské společnosti Social Market Foundation ukázal, že šťastní zaměstnanci jsou až o 20 % produktivnější než ti,…
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme zvyšovat…
V roli strategického kouče někdy dostávám za úkol „rozhýbat firmy“, zařídit motivaci, někdy dostávám doslovné zadání „…
Vzpomeňte si na den, kdy jste poprvé řídili auto. Možná to bylo v autoškole a na vedlejším sedadle seděl instruktor.…
Pod heslem „burn-out syndrome“ naleznete na Googlu 65 milionů výsledků (5. 9. 2018). Výzkumy potvrzují (Cohen et al.…
Facilitace je další cizojazyčné slovo, se kterým se setkáváme stále častěji. Pojďte zjistit, odkud se vzala a jak ji…
V dnešní době stále roste potřeba zaměstnávat nejen zaměstnance z řad občanů České republiky, ale také zaměstnance z …
Přinášíme vám to nejlepší z pravidelné show HIRECONOMICS v srpnu. Tato show vydávaná jako video i v textové podobě…
Historie zaměstnaneckých benefitů sahá až do období 2. světové války, kdy v USA byl nedostatek pracovních sil a vláda…
No tak to už je úplný nesmysl! Propustit zkušeného pracovníka v dnešní době může snad jen sebevrah. Nebo je to jinak? Co…
Proč se personalisté nechtějí vnímat jako prodejci? Protože často nevnímají prodej a prodejce pozitivně, a to ani v …
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto začínáme sérii článků o…