Rozdělování dobře znějících titulů mezi běžné zaměstnance může působit jako levná cesta k uchování…
Podle odborníků může přesun kanceláří dokonce i pouhá změna stolu zamíchat emocemi zaměstnanců.…
Personální agentura OfficeTeam provedla ve Spojených státech výzkum, v němž se zaměřila na názory…
Americké statistiky ukazují, že stále více manažerů se během dovolené nedokáže oprostit od práce.…
V oblasti řízení času panuje řada mýtů. Lidé, kteří jim věří, svým drahocenným časem jen plýtvají.…
Objem promarněného času v zaměstnání klesá, přesto však stoj&…
Více než třetina britských firem postrádá postupy pro řízení zákaznických stížností a školení…
Pokud patříte mezi ty, kteří cítí, že nemají dostatek času na přemýšlení a kreativní práci, rozhodně…
Neschopnost plánovat vlastní čas vede k tomu, že se ve svém každodenním životě cítíme zahlcení…