Pracovní týmy se často potýkají s problémem, kdy každý chce kontrolovat činnost ostatních. Vůdcem…
Manažeři dělí své zaměstnance různě. Někteří rozlišují introverty a extroverty, jiné zajímá, jak…
Téměř každý manažer se někdy ocitl v situaci, kdy musel zorganizovat poradu na poslední chvíli.…
Některé průzkumy ukazují, že pro mnoho amerických zaměstnanců, kteří mají už tak méně volna než lidé…
Důležitou součástí produktivity práce je doba, kterou si v rámci dne zvolíme pro výkon určitých…
Firmy mají mnohdy dobré nápady, ale nedokáží je realizovat. Problém přitom nespočívá v jejich…
Brazilský byznysmen a autor publikace The Seven-Day Weekend Ricardo Semler má neortodoxní přístup k…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na další!? Pokud ano, nelze…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu.…