Když právě začínáte podnikat, chcete své výdaje udržet co nejnižší. Všechno dělat sami však…
Kdy přesně bychom si měli stanovovat cíle? Revidování cílů by zcela jistě mělo probíhat pravidelně.…
Úspěšný manažer ví, kolik prostoru může dát svému týmu a kdy by měl aktivně zasáhnout. Zároveň…
Zažili jste někdy týmovou poradu nebo rozhovor, kdy se všechno drželo ve vyjetých kolejích, aby to…
Někdy potřebujeme trochu času na odpočinek, abychom poté byli mnohem produktivnější. Někdy však…
V první části článku jsem si vysvětlili rozdíl mezi managementem (řízením) a leadershipem (vedením).…
Tvrdě pracovat a dávat si vysoké cíle je jistě žádoucí, chceme-li něčeho dosáhnout. Nežádoucí je…
V předchozím článku jsme viděli, jak ovládnout vlastní kalendář a využít ho co nejlépe – a také co…
Existují vedoucí, kteří nejraději všechno dělají sami, nikomu nedůvěřují, ostatním dávají pouze…