Řešení každodenních i dlouhodobých problémů je alfou a omegou manažerské profese. Dobrý manažer se…
Delegování práce, tedy předávání práce podřízeným nebo kolegům. Zní to jako banální věc. Jako něco,…
V moderním světě, kde se klade důraz na růst a úspěch, je třeba si uvědomit, že dosažení…
Práce víceméně každého člověka sestává z části z rutinních, skoro až automatických úkolů, a z …
Nastavování cílů tak, aby byly dosažitelné ale zároveň dostatečně ambiciózní a motivační, je umění.…
Mít svůj pracovní den naplánovaný a připravit si seznam úkolů – tak zní ta nejzásadnější rada, jak…
Léto je obdobím slunce, tepla a dovolených. Pro mnoho lidí znamená relaxaci, cestování a čas…
Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich…
Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu…