V mnoha týmech je termín „porada“ synonymem nudy, zbytečnosti a zdlouhavosti. Na vině je přitom…
Každý manažer by měl vědět, že nastavení konkrétních a jasně definovaných cílů je klíčem k úspěchu…
Produktivita týmu a jeho úspěch jsou vždy podmíněny systematičností, týmovým duchem, vysokou…
Úspěch jakékoliv pracovní skupiny stojí primárně na třech základních pilířích. Zaprvé je to osobnost…
Rozhodnutí, zda budou vaši zaměstnanci zajišťovat i doplňkové a podpůrné služby k hlavní činnosti,…
Delegování úkolů, tedy jejich předávání podřízeným zaměstnancům, je něco, co musí dělat každý…
Zaměstnanci společnosti Google se vrací do kanceláří. Alespoň částečně. Nově jsou teď povinni…
Každý manažer chce, aby jeho tým byl inovativní a motivovaný, aby reagoval na moderní trendy a aby…
Technologický rozvoj i změna očekávání a přístupů kvůli covidové pandemii způsobily, že více týmů…