Chceme-li být úspěšní, musíme se naučit spolupracovat s druhými, fungovat ve skupině. Existují sice…
Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním…
K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních předsudků, především co se…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci nebo se pravidelně…
Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe poznáte svůj tým, tím lépe…
Tam, kde chybí zpětná vazba, chybí i možnost zlepšovat se. Manažer, který vidí opakující se chyby…
Když si někdo jiný přivlastní vaše zásluhy, je to velmi frustrující. Může to být šéf, ale i kolega…
V oblasti plánování a rozvoje kariéry dnes prostě potřebujeme trochu kreativity. V současnosti je…
Mezi zaostáváním za výkonností ostatních a dosahováním špičkových je dlouhá cesta. Vaši podřízení by…