Články z oblasti vzdělávání a poradenství

6 typických manažerských frází, které zaměstnanci nesnáší a kterým byste se měli vyhnout

Manažeři často používají fráze, které mají motivovat, ale zaměstnanci je vnímají jinak – jako…

Pět rad pro introverty, kteří jsou manažery (nebo mají ambici se jimi stát)

Že nemohou být introverti kvalitními a inspirativními lídry? Ale kdepak. Díky své empatii,…

Proč musíte být jako lídři autentičtí, aneb podřízení poznají faleš

V odborných článcích se v souvislosti s managementem často mluví o autenticitě a o tom, že dobrý…

Komunikace je základ: Jak vést (nejenom) s podřízenými lepší konverzace

Vedení lidí je z velké části o každodenní komunikaci. Proto jsou těmi nejlepšími manažery většinou…

Lumír Šarman, FranklinCovey: Lídr, který buduje důvěru, motivuje tým a zvyšuje jeho odpovědnost

Důvěra je základem úspěšných vztahů – ať už v osobním životě, nebo v profesionálním prostředí. Je to…

Pět otázek, které by měl při hledání řešení pokládat svému týmu

Víc hlav víc ví. Toto pravidlo vyznává každý dobrý týmový vedoucí. Semknutý a dobře fungující tým,…

Základy dávání zpětné vazby pro týmové manažery

Zpětná vazba je základem rozvoje zaměstnanců, efektivního nastavení očekávání a vzájemné důvěry mezi…

Umění říkat „ne“: Proč je pro kariérní úspěch důležité umět si nastavit hranice

Asi jste si už ve svém profesním životě všimli, že skutečně úspěšní lidé nepatří mezi ty, kteří se…

Signály, že se svým týmem nedostatečně komunikujete

Vzhledem k tomu, že vedení lidí je z velké části o mezilidské komunikaci, je nutné, aby manažeři…

Výpis 19 z celkem 2119