V předchozím článku jsme viděli, že gamififikaci můžeme použít k podpoře učení zaměstnanců, a také…
Dnešní doba, současná ekonomická situace i stav pracovního trhu nahrávají tomu, že zaměstnanci…
Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů. Ve skutečnosti nám může…
Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé jeho…
Jedním z nejdůležitějších cílů manažerů v mezinárodních společnostech je efektivně překlenout…
Společenská odpovědnost firem je pojmem, který v současném byznysu široce rezonuje. Většinou o ní…
Mohou manažeři inspirovat členy svého týmu tak, aby je práce bavila? Otázka by však neměla znít,…
V předchozím článku jsme viděli, jak se liší očekávání toho, co se bude odehrávat na poradách. Kdo…
Když firma roste, některé věci přestávají fungovat jako dřív. Mění se procesy, nábor zaměstnanců,…