Pouhým očekáváním toho nejlepšího od zaměstnanců se zaměstnavatelé nemusejí dočkat přívětivých…
Média v Singapuru pravidelně přináší zprávy o výuce zaměstnanců nebo snahách o vybavení, které…
V jednom svém díle pokládá řecký filosof Platón otázku: Kdyby vás prsten učinil neviditelnými,…
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho…
Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době…
Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na…
Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…
O řízení inovační výkonnosti (IPM) se nejčastěji hovoří na úrovni firem. Existuje však řada způsobů…