Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zásady správného informování spolupracovníků na intranetu

Podniky často investují značné finanční prostředky do interních firemní portálů, jejichž kvalita i…

Čas pro personalizaci

Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým…

Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli…

Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních technologií, kteří jej navíc…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže…

Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…

Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit

Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…

Výpis 388396 z celkem 441