Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vzestup a pád Ford Motor Co.

Společnost Ford Motor Co. byla po celá léta dvojkou v automobilovém průmyslu, hned za General Motors…

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha nových zákazníků. Pracoval…

Jak strategicky neprohrát

Ve světě obchodu usiluje každý subjekt o výhru. Jestliže své výhry nedosáhne, prohraje. Firmy volí…

Děti na pracovní cestě? Dejte pokoj...

Mnoho rodičů zaměstnaných v manažerských a vedoucích funkcích si klade neustále tutéž otázku: Máme s…

Vy ještě nevyužíváte modelování obchodních procesů?

Modelování obchodních procesů (Business Process Modeling - BPM) je ve firmách stále hojněji…

Neviditelná výhoda

Žádný vedoucí pracovník nemůže ve firmě udělat vše, co je třeba…

Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se…

Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn. Inovačním snahám na firemní půdě…

Zaměstnancům změny nevadí, ale...

Změny v podnicích probíhaly, probíhají a budou nepochybně probíhat i v budoucnosti. Řízení…

Výpis 397405 z celkem 471