Vzdělávací instituce nepřipraví studenty tak, jak si firmy představují. V Česku tedy začne působit…
Za vývoj atraktivního zaměstnaneckého image utrácejí firmy nemalé prostředky. Dělají pohovory se…
Od doby, kdy zaměstnavatelé začali využívat programy, které prohledávají internetové texty, se snaží…
Když odcházíte z pohovoru, máte dobrý dojem, ale nikdo se vám neozve. Přemýšlíte, proč se neozvali.…
Tak jako zájemci používají při hledání místa klíčová slova, tak obráceně i firmy používají klíčová…
Studentské veletrhy práce jsou i příležitostí pro zaměstnavatele prezentovat firmu mezi studenty.…
Že se kulturanedá naučit, ale musí se osmoticky vstřebat, říká Wanla Chengová, prezidentka…
Pokud jste se rozhodli v novém roce změnit svoji kariéru, nejste jistě jediní. Podle studie Society…
Za druhé světové války varovaly plakáty Brity, že neopatrné řeči stojí životy. V moderní Británii…