Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností –…
Všichni známe assessment centrum (AC) jako několikahodinový až několikadenní program, při kterém…
Z nemalého množství příkladů z naší praxe vidím, že spousta českých firem už dnes chápe, že nestačí…
Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s …
Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce,…
Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě…
Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a…
V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho…
Jedná se o věc, která je běžnější spíše na západě než u nás. Nicméně i v České republice se začíná…