Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest otázek pro uchazeče o práci v call centru

Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností –…

Outdoor assessment center odhalí pravou tvář člověka bez příkras

Všichni známe assessment centrum (AC) jako několikahodinový až několikadenní program, při kterém…

5 obav nováčka, které ho donutí odejít už ve „zkušebce“

Z nemalého množství příkladů z naší praxe vidím, že spousta českých firem už dnes chápe, že nestačí…

Výhody a nevýhody náboru externistů pracujících na dálku

Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s …

Pět nejčastějších chyb personalistů během pracovního pohovoru

Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce,…

Problémy s prodejem ve vaší firmě? Možná najímáte špatné obchodníky

Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě…

Pět otázek pro uchazeče o práci v zákaznickém servisu

Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a…

26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Employer Branding (4/4)

V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho…

Jak získat reference od bývalých zaměstnavatelů kandidáta

Jedná se o věc, která je běžnější spíše na západě než u nás. Nicméně i v České republice se začíná…

Výpis 253261 z celkem 1504