LinkedIn byl navržen především jako nástroj pro získávání kontaktů, tzv. networking. A právě na tuto…
Náboráři, kteří hledají nové zaměstnance pro své firmy nebo personální agentury, hojně zakládají…
Vystavit si na internet pracovní nabídku a čekat, až přijdou životopisy uchazečů, je jednoduché.…
Koučink je nejen populární, ale také velmi účinný nástroj osobního rozvoje. Není to však všelék,…
Jak si stojí čerstvě přijatí zaměstnanci v novém pracovním prostředí? Jak se projevili v dlouhodobém…
Většina přijímacích pohovorů začíná podáním ruky. Vedle celkového vzhledu uchazeče je tak právě…
Mnohé firmy v honbě za nejlepšími talenty stále nepochopily, že nemohou používat taktiky pro…
Zájemci o práci, s nimiž náboráři vedou videopohovory, vycházejí z výběrových řízení hůře něž ti,…
Svět náboru se velice rychle mění směrem k sociálním sítím, mobilním zařízením a hlubší analýze dat.…