Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…
I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…
Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení zaměstnanců provádí přes tři…
Systémy hodnocení výkonnosti zaměstnanců jsou velmi často špatně vytvořeny a spíše než jako nástroj…
V call centrech bývá horko i v zimě, natož uprostřed léta. Spolu s tím, jak stoupá teplota, klesá…
Většina článků na téma zvyšování angažovanosti zaměstnanců informuje o žalostných výsledcích různých…
V letošní sérii článků se věnujeme významu středního managementu pro úspěch firmy (odkazy naleznete…
Jsou neplacené stáže pro absolventy smysluplnou cestou k zahájení kariéry, nebo jen zneužívají a…