Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci

Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace.…

ASIANA byla vždy pilířem, o který jsem se mohla opřít

Přizpůsobivost, flexibilita, důvěra nejen mezi klienty, ale hlavně mezi zaměstnanci, to vše pomáhá…

Dobrá pověst firmy a silná firemní kultura – to je základ, který nás udržuje v dobré kondici

Každá společnost se s důsledky pandemie vypořádává po svém. Pro HR oddělení, která mají na starosti…

Mladá generace nechce pracovat. Mýtus nebo realita?

„Mladí nechtěj´ makat!“ slyšela jsem za svou osmiletou kariéru trenéra seminářů na téma výběr a…

Při restrukturalizaci musí všichni včas vědět, na čem jsou

Při transformaci společnosti je důležité zajistit si klíčové lidi, kteří firmu ženou kupředu, udržet…

Peníze i měsíc volna navíc pro novopečené rodiče

Tuzemští zaměstnavatelé poskytují svým zaměstnancům stále větší výhody, od příspěvku na sport pro…

Nedostatečná podpora částečných úvazků a nízké sebevědomí mají vliv na zaměstnanost žen

Nízké sebevědomí připravuje ženy o řadu pracovních příležitostí. Bojí se jít do rizika a mnohdy ani…

HR oddělení: spojenec nebo nepřítel zaměstnanců?

V ideálním případě by měli pracovníci vnímat personální oddělení jako svého spojence, který se stará…

Nový normál v práci není bez problémů – roste počet podaných výpovědí, více lidí pociťuje stres a vyhoření

Studie trhu práce ukazují, že návrat do zaměstnání po covidových pauzách není tak radostný, jak se…

Výpis 118126 z celkem 1220