Schopnost efektivně komunikovat je zásadní v každé profesi, řadě lidí však chybí. Dobrá zpráva je,…
Řada manažerů se vyhýbá poskytování zpětné vazby zaměstnancům, i když intuitivně ví, že je to velmi…
Komunikace na pracovištích často probíhá e-mailem. Lidé však do e-mailů píší své myšlenky tak, jak…
Zamysleli jste se někdy nad tím, kolik času v zaměstnání věnujete řešení emocionálních záležitostí?…
Blíží se sezóna vánočních firemních večírků a možná si říkáte, že je to ten pravý čas uvolnit se a…
Bez ohledu na to, jak šikovně podáte špatné zprávy, pravděpodobně způsobí úzkost, minimálně…
Období ekonomické recese posiluje stres a strach zaměstnanců. Budete-li tuto skutečnost ignorovat,…
V dnešní době jsou pracoviště plná vystresovaných šéfů, kteří jsou pod velkým tlakem. Musejí…
Používání manažerského žargonu plného prázdných frází anglicismů může manažerům způsobovat problémy.…