Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…

Konferenční prostory Centrum Babylon - už nebudete chtít jinam

Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se snaží všechny firmy…

New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace

Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační školení Microsoft Azure…

Povzneste své firemní akce do výšin v hotelu ERMI! Profesionální služby v jedinečném prostředí

Pokud vyhledáváte pro své firemní akce klidné prostředí obklopené přírodou, pak je tu pro Vás ERMI…

S mocným nástrojem XML na poli výměny informací

XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk vyvinutý především pro…

Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců

„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…

HR klub partners: Jak se firmy potýkají s nedostatkem pracovních sil a jaká mají řešení?

Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro řadu zaměstnanců velkým…

Gamifikace pomáhá s onboardingem i přijetím firemních hodnot

Gamifikace jako nástroj zvýšení engagementu v onboardingu nových zaměstnanců? Proč ne! Říjnová Káva…

Výpis 118126 z celkem 369