Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní hodnotu značek svých…

Český reklamní trh versus světová krize

Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh? Zvyjádření odborníků,…

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a jejich plány pro zachování…

Banky se obracejí k zákazníkům

Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje více než polovina bank v…

Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevují téměř denně.…

Jak Olympiáda mění Čínu

Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení této země. Jde ale o víc…

Prodej versus marketing

Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council odhalila určité rozpory mezi…

Tři úrovně brandingu v Pekingu

Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec začaly. Profesor…

Globální výzkum zákaznických středisek

Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky. Přesto však mnohá stále…

Výpis 433441 z celkem 565