Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené na zákazníky. Článek…
Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s následujícími roky. Neproběhnou…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho taktickou složku…
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je…
V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování loajality svých zákazníků.…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou marketingovou strategii.…
V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již…