Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce. Jakýkoliv email s podezřením na…
Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy, které se ocitly pod veřejnou…
Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře napsat. Proto PR News…
Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z června 2012, který byl…
Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a ženou firmy k neustálým…
Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě si i přečetli mnoho článků…
Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak dříve. Zároveň jsou však…
Ed James, prezident Cornerstone PR, shrnuje pro PR Daily své zkušenosti, kdy po mnoha letech práce…
Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco jiného, než jste mu během…