Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na pracovišti dělá problém. Z…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních…
Hlubší pohled na firemní kulturu může potěšit i rozesmutnět. Aby však firma mohla svou kulturu…
Pokud jste někdy v práci s něčím nesouhlasili, pravděpodobně jste si stěžovali. Stížnosti jsou pro…
Většina šéfů se domnívá, že jejich zaměstnanci odcházejí, aby si vydělali více peněz. Studie však…
Když se ve firmách hovoří o konfliktech, většinou je to v souvislosti s otázkou, jak se konfliktům…
Ztratila práce ve vaší organizaci jiskru? Vyhýbají se zaměstnanci vaší kanceláři, stroze odpovídají…
S nástupem letních veder začne mnoho firem využívat výhod…