Schopnost efektivně komunikovat je zásadní v každé profesi, řadě lidí však chybí. Dobrá zpráva je,…
Komunikace na pracovištích často probíhá e-mailem. Lidé však do e-mailů píší své myšlenky tak, jak…
Používání manažerského žargonu plného prázdných frází anglicismů může manažerům způsobovat problémy.…
Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo…
Chytří lidé mohou pro firmy znamenat velkou výhodu, dokáží-li je však správně řídit a udržet si je.…
Bez ohledu na zkracující se rozpočty mohou firmy a manažeři udělat řadu věcí pro udržení loajality…
Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí i pro loajalitu…
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým…
Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že…