Nezdravý životní styl a přidružené zdravotní problémy, vaše vlastní rozhodnutí a snaha být vždy pro…
Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není…
Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den…
„Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla.“ Bible, Kazatel 12,12…
Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů tudíž ví, že by měli předávat…
Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich zeptáte, čeho se jim nejvíce…
Opravdu podáváte nejlepší výkony, když jste pod tlakem? Možná je to jen lež, kterou se snažíte sami…
Řada lidí si plete vysokou výkonnost s workoholismem. Obojí je totiž těžká dřina, avšak s odlišnými…
Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou dobu. Ve světě se o něm…