Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyřešte tyto 3 záležitosti a budete mít více času

Nezdravý životní styl a přidružené zdravotní problémy, vaše vlastní rozhodnutí a snaha být vždy pro…

Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není…

Chytří pomocníci pro práci s informacemi

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den…

Jak ušetřit čas a přitom zůstat v obraze?

„Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla.“ Bible, Kazatel 12,12…

Co vám brání v delegování?

Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů tudíž ví, že by měli předávat…

Úvod do řízení pozornosti

Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich zeptáte, čeho se jim nejvíce…

Produktivita: Lžete sami sobě?

Opravdu podáváte nejlepší výkony, když jste pod tlakem? Možná je to jen lež, kterou se snažíte sami…

Čím se liší výkonný zaměstnanec od workoholika?

Řada lidí si plete vysokou výkonnost s workoholismem. Obojí je totiž těžká dřina, avšak s odlišnými…

Jiný pohled na rovnováhu mezi osobním a pracovním životem

Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou dobu. Ve světě se o něm…

Výpis 127135 z celkem 267