Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na vzdělávání? Tuto otázku si kladou…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné řídit se také podle…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a dokázat si udržet zákazníky…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby,…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení nízkých nákladů a pozvednutí…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu,…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o řízení celé zákaznické…