Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících, získáváte konkurenční výhodu na…

Jak získat loajální zákazníky

- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého příchozího klienta. Úsměv a…

6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Všichni víme, jak důležité je mít loajální zákazn&…

10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které dáte svým zákazníkům a učte…

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená, že byste se všemi…

I hlas uzavírá obchody

Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá setkání tváří vtvář a…

Řiďte se potřebami a chováním zákazníků

Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních kanálů než kdy předtím. Jak…

Jak jednat s rozzlobenými zákazníky

Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci jednat, aby byla výsledná…

Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž nebudete vědět, co vašim…

Výpis 298306 z celkem 400