Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další

Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři prořídli a zdá se, že už…

4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi…

Čtyři směry, kterými může start-up dále růst

Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej nabízí, a bez dlouhodobě…

5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci

Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny přístupem a psychickým…

Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít…

5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi

I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B…

Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují…

7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle…

Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta

Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že bez konkrétní definice…

Výpis 181189 z celkem 735