Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají…
Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy…
Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý obchodník. I ten nejlepší. A…
Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili vlastní start-up a chcete se…
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku…
Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám…
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí…
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence?…