Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů

Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají…

Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?

Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy…

Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb

Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý obchodník. I ten nejlepší. A…

Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to

Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili vlastní start-up a chcete se…

Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku…

Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám…

Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí…

Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej…

Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence?…

Výpis 3745 z celkem 736