Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce."

Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a…

Jak přežít ztrátové období po zavedení nového produktu nebo firmy

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…

Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní.…

4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak…

Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na…

Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany…

Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní prodejci prodávají víceméně…

5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělý způsob, jak…

Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele

Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger Events That Turn Prospects…

Výpis 496504 z celkem 735