Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí umět dobře zorganizovat.…
Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…
Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát nekonečná, ale ne vždy tomu…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C…
Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale…