Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené povaze a dostatečné míře…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme mnoho překvapení. Nicméně v …
Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech konečně vzrůstá…
Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé společnosti. Řada manažerů…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po…
Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza potenciálních zákazníků. Kontakty…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým…
Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je…
Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš trpělivosti a optimismu…