Články z oblasti vzdělávání a poradenství

B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?

Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli oslovovat ve chvílích, kdy…

Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy

Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí prodejní profese od…

Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji

Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich většinou nic nevzejde? Nedaří…

Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně

Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si nevěří a že jim chybí…

Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat

Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla. Důvodů může být celá řada,…

Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze…

3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více dodavatelům pro nabídku daného…

Čtyři tipy, jak více prodávat

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor…

Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat…

Výpis 6472 z celkem 736