Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli oslovovat ve chvílích, kdy…
Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí prodejní profese od…
Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich většinou nic nevzejde? Nedaří…
Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si nevěří a že jim chybí…
Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla. Důvodů může být celá řada,…
Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze…
V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více dodavatelům pro nabídku daného…
Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor…
Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat…