Někteří manažeři mají strach z veřejných projevů před lidmi. Článek shrnuje deset tipů, jak se v…
Úspěšné vyjednávání si žádá důkladnou přípravu. Článek popisuje sedm oblastí, kterým je třeba…
Při studiu týmové práce narazila profesorka z americké Harvard Business School Amy Edmondsonová na…
Politické dovednosti mohou být pro někoho přirozené a intuitivní, pro někoho zvláštní, pro někoho…
Co odlišuje vůdce s politickými dovednostmi od ostatních? V první řadě to na nich není nijak vidět.…
Chcete vědět, jak spolehlivě dovést kolegy k tomu, aby vás nesnášeli? Pak se řiďte radami v tomto…
Z výsledků mezinárodního výzkumu Global Enterpreneurship Monitor, který proběhl ve 42 zemích světa,…
Cítíte v zaměstnání přepracování, špatné zacházení nebo nedostatečné uznání? Možná si říkáte, že…
Na otázku, co nejvíc vyrušuje od práce, odpovídají lidé nejčastěji telefon, e-mail a papírování.…